TACK ORHAN

image436
image437

all the way från östermalmstorg till enskededalen, kompis jag fixar....



klara

hahahahaha! sexi :D



maja

brödsex



20:28:57


M

men gud



21:43:11


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

AAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAAHHAAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH



22:05:59


oskar

brödsex-skämtet var redan draget :



amanda

vadå skämtet? det var inget skämt, det är JU BRÖDSEX



02:16:51


viktor

jag vet inte vem jag är



anna

ahh haha ha viktor vad fan! hottitie! vi i norge undrar vart du fått allt bröd från? OCH vem som tagit nakenbilderna? jag saknar dig sååååå mycket!



13:04:39


liz

orhan är så jävla skön



15:01:01


isabelle

fick mig att tänka på den gamla fina "lägga brö' på folk som sover"-gruppen på skunk. haha.



amanda

skuuuuuuuuuuunk fo-eva eva eva eva eva



00:53:24




THUG?