WORKINNNNNNNNNNNN

full och tokig imorse var jag smart och la mig 5 för att vakna 5, det slutade med att jag tydligen var sjuk, ringde fel chef och väckte henne, attans!!

jaja nu sitter jag på mitt nya jobb och lyssnar på chopin, spillde ut en massa vatten nyss *bra!! nya killen!!*

direkt efter jobbet åker jag till göteborg för att uppleva kakans hem in action!!

förresten nån som vill köpa en stuga? jag (mama o papa) ska säljaren, så jävla rest in peace man vill bara dö! ååååå:
image440
fler bilder fina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps till meygol: det är en kille som har sean john kalsonger här på mitt office!! kulcool



M

HAHAHHA viktor jag älskar dig och ditt ps till mig så himla fint! körde förbi ditt hus o tänkte att det skulle vart soft om du stod på din gård och vinkade till mig



18:33:57




THUG?