08-11-15 11:24

igår kom jag på tre nya saker som jag ska skriva upp på en lista, det är en lista över saker som jag vill göra innnan jag dör, den är viktig för mig. nu kom jag förresten på en till som jag inte har tänkt på, men den ska faktiskt stå med där, så fyra nya saker

- lära mig att rida
- ha en häst
- lära mig persiska
- lära mig spela gitarr

min favorit i listan är nog "att segla på de sju haven med joar", jag kan inte alls segla men det är inte relevant. joar är en fantastisk människa och han älskar båtar och jag älskar havet och joar, hoppas att han känner likadant

förresten! på tal om vapnet, jag såg det här omslaget och tyckte att bilden var skitsnygg!



äppelkind

jag har ju faktiskt en häst, du kan få smygträna på den!



12:19:08


viktor

HAR DU EN HÄST?

TEACH

ME!!



13:25:17


Alina

Hoppas du får en trevlig Söndag! :)



äppelkind

sure! snart flyttar ni tjoho. gensuhistorian går bra?



20:11:04


viktor

nä det går åt helvet men skitsamma!!!! jag vill rida!!



21:29:01


äppelkind

haha, det får du göra om du vill-. ta med pando också.



20:55:05


Anonym

ge mig din msn så kan vi boka tid och plats!!!



14:59:32


anna

åh jag vill också rida och ha en häst! jag har haft det lite som en hemlig dröm rätt länge.. vore så jäkla nice! total frihetskännsla?



21:54:21




THUG?