08-10-07 19:44

jag sitter vid datorn hela tiden, men orkar inte skriva något eller någonting för jag har ganska panik i huvudet vet inte vad jag ska tänka eller hur jag ska make it to the next day eller vad som helst, allt är bara kaos

för att:

18:31

igår åkte jag buss, kom fram klockan 06 imorse. var hemma i två timmar. sen åkte jag och opererade mig, det var väldigt obehagligt och bedövningen slutade verka i slutet när dom sydde så det gjorde skitont!! sen har jag fått jättemycket taker som jag ska tänka på och hur jag ska behandla det, och sen idag när jag tittade noga på det, såg jag att det ser helt sjukt ut. jag är jätterädd att det kommer ta lång tid att läka, kommer kanske behöva åka tillbaka till sjukhuset imorgon. jag började gråta och gömde mig i mitt gamla pojkrum, det här är verkligen inte kul. jag vill göra saker, kan bara sitta stilla typ, att gå är det mest avancerade. och varje gång jag går på toaletten måste jag gå igenom en lång procedur. fy fy fy!!!



bert

vad är det för operation...?



22:48:58




THUG?