08-10-09 13:20

hahaha det här skrev jag den femte januari på en community, jag var fattig



är det nåt ni vill köpa av mig? jag har en massa kläder sen har jag ölglas (som tyvär är fula)... hmm.. jag har såna dvd skivor som man kan bränna på också, och fodral... typ asmycket!

är det nåt ni vet att jag äger som ni vill köpa så får ni säga till för jag måste sälja och ha pengar nU!!!!!!!!! jag har ett vinställ som man kan sätta på väggen, och en björn borg deodorant som är röd....

jag kan rita ett konstverk åt vemsomhelst för 50 spänn!!

har asmycket plåster också, och en hängmatta!

sex kostar 1980 kronor!

jag kan hjälpa till med saker vadsomhelst, bära måla klippa klistra säga skämt skjutsa you name it ge mig peng!

jag har en aftonbladet hälsa där paolo listar 10 st hemmaövningar som äger om man ska få en slimfit body med extentions (muskler)

jag har typ.. en asstor cola flaska på väggen värsta nördgrejen köp den data spelers!

vad fan vill ni köpa en vhs för? safarihatt. du kan få dela rum med mig i solna eller lidingö en månad (februari) för 1900/2000, om du har riktigt tur så jag kan sälja ett nummer till en snubbe i solna med ett rum att hyra ut. 250 kr!!!

har skitcoola personer på msn, 50 kr styck! har en tavla med en bild på mari.

jag har ett nintendo 8 bitar me en massa spel, köp då! jag hatar dig köp av mig! jag kan skriva hiphop texter!

alla som vill får komma hem till mig och kolla på min loppis i mitt rum, fast här finns de bara kläder, och om ni bor i göteborg kan ni ta spårvagnen till hisingen friskväderstorget där finns det ännu mer grejer!

helvete köp, ni kan få köpa mitt mobilnummer för 10 spänn



annie

ahahaha heelt fint!



22:14:36




THUG?