08-10-01 16:32

haha jag ska göra en sånhär lista!!
fan vad kul


Ditt namn? Viktor Mattsson
Födelseår? 1988
Hur lång är du? 173 cm, typ, minst, hoppas jag
Spelar du något instrument? jag spelar flöjt, ukulele och munspel men jag vet inte hur man gör.
Dina första tankar när du vaknar? att jag har kommit för sent till jobbet, om väckarklockan redan har ringt eller inte
Är du hungrig? jag var jättehungrig nyss men jag åt en banan
Vart befinner du dig just nu? på kontoret
Husdjur? det bor typ en nyckelpiga hemma i lägenheten
Vem är snyggast? jag
Vem vet mest om dig? jag vet inte vad det skulle vara att veta men säkert amanda antar jag. iallafall mitt moderna jag
Vad vill du ha just nu? en stor strand, och jättemycket pengar skulle lösa allt
Ditt mål i livet? jag har skitmånga!! typ besöka en öken, vara i afrika, bo på landet ah jättemånga saker som jag har glömt nu.
Rädd för? att alla mina kompisar ska wasta sina talanger eller att vara fattig för evigt.
Har du någon vän du känt i 10 år? näää det tror jag inte
Har du körkort? jaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? agnes cecilia
Sjunger du? bara när jag e själv *ler* eller vid speciella tillfällen
Vad har du för skostorlek? 40
Vill du gifta dig? nej det e för losers
Kommer du överens med dina föräldrar? ja vi e bäst!! dom fick nyss veta att jag hade en tatuering
Din hårfärg och frisyr? alltså jag tog typ bort allt hår så har inte så mycket kvar. och jag vet inte vilken hårfärg jag har, typ mörkblont brukar folk säga men blont tycker jag inet att det är alls
Skorna du hade på dig idag? låga *smutsiga* converse *indie*
Vad sover du i? mina kalsonger!!!!!!!
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? asså typ nåra tusen shit pommes ändå, eller vet inte, typ, nä, alltså det är schizo, olika hela tiden.
Har du rosa kamouflage-kläder? I WISH!! tänk att matcha det med timbz!!
Tatueringar du har? en sjukt äkta på rumpan!
Piercingar du har? haha "du har", ne ingen
Har du glasögon? jag ser inte så bra och jag har ett par GUCCCCI som jag inte ens vet var dom är, ska ha dom när jag kör bil men det gör jag ju aldrig
Hur ser din plånbok ut? jag har ingen plånbok för jag hatar det ordet!
Din perfekta pizza? jag vet inte, har alltid så svårt att bestämma mig när det kommer till pizza. men en med lite lagom av varje typ.
Randigt, rutigt eller blommigt? just nu gillar jag randigt, vill va indie men lyckas inte så bra tror jag, eller????
Favoritmat och dryck? jag har glömt, used to be crunchy, nu längre vet jag int evad god mat smakar. rödvin eller mjölk!!!!!
Favoritdjur? ååh alla dom stooora kattdjuren som finns i afrika!
Favoritparfym? cdgs parfym som har inslag av nyklippt gräs och nagellack, har aldrig luktat på den men fatta vad coolt!
När ska du festa nästa gång? haha jag ska faktiskt festa!! på fredag på idun lovén, ses där bert!!
Vad köpte du senast? typ hmm.. en kavaj som jag rev av ärmarna på!! 100 kr på stadsmissionen *fynd* eller nåt
Hur mycket pengar har du? typ 9000 OBS OBS OBS JAG SKA FLYTTA = ARBETSLÖS SNART SÅ KAN INTE ANVÄNDA DOM
Vem ringde du senast? linn tror jag
Senast kramat? thea idag på black market
Senast pussat? amanda *så klaaart*
Senast hånglat med? amanda *så klaaart*
Senast haft sex med? amanda *så klaaart*
Sov du ensam inatt? nej med mina två täcken hö hö höööö
Vem sov du senast med? min flickvän amanda *nöjd*

sämst lista ever! jag har bara gjort en förut och den va nog bättre, den här va sämst, fick inget kul att berätta. ska alltid börja göra sånnahär ändå så himla kul för ingen frågar någonsin mig något!!



bert

ok ses där fredag kväll. ge mig ditt nummer!



19:54:42


WIZARD / THE NEW KID

det bästa är att komma på frågorna själv!



viktor

ja asså berre ja tror bara de e fest för eleverna å deras vänner men du kan ju försöka, ja har förrestenn ingen telefon men om du vill sälja en till mig så kan vi ju mötas, eller kanske skänka en?



21:08:40


bert

jag har en jättedålig gammal telefon som du kan få faktiskt... det är en oldstyle babyblå ericsson med kassa färger!



21:31:34


viktor

är den jättedålig, är den sämre än den jag har nu? dens batteri räcker i 1 minut om man har tur



22:09:26


bert

nej batteriet funkar bra! använt den på festivalero ch så och då har det räckt typ två dagar!



22:43:44


viktor

skitbra bert! kan jag verkligen få den?



23:29:34


viktor

funkar knapparna förresten?



23:32:44


bert

JA dom funkar! säg tid och platsi h elgen så fixar vi det



19:17:57




THUG?