08-09-05 12:50

mina damer o herrar jag var om något så fasansfullt igår så jag kunde knappt tro min egen själ!
jag satt i badkaret och vilade och luktade på tvålens ljuva aromer, sen så var jag ju klar efter en stund så klart, ren som en fisk.
kliver ur badkaret och rakt ner i en pöl vatten, vad i sjutton gubbar tänkte jag. hela badrummet fullt med vatten attans tänkte jag, det där förbaskade avloppet igen!!! sen så ser jag hur det bara forsar(!!!!!!!!) vatten ut ur badrummet ut i hallen jag bara nej för sjutton gubbar attans!! vad ska jag ta mig till!!! springer ut å hysteriar en liten stund å ser att vattnet har tagit sig genom hela vardagsrummet så det är blött som fasen i hela hemmet!!! vad ska jag göra!!!!!!! översvämning!!!!!!!! plaskar runt i cirklar tills jag kommer på att jag ska ta handdukar, jag slänger upp allt torrt på sängarna å tar handdukar överallt och kläder å allt möjligt för att försöka torka upp havet!!! vrider ur i en hink som var papperskorg innan tills jag typ får kramp i händerna. fy vad jobbigt det var!!!! *förtvivlad* jaha ba jaha. höll på tills det inte gick att torka mer iallafall, då sätter jag mig ner och känner att nu får man faktiskt röka inne. och så är jag helt utmattad så ser jag mig själv sitta naken och röka hahha. jag har sprungit omkring helt naken och vridit ur handdukar vad kul det måste sett ut. helvete var det, helvete. allt är blött nu också, jag har hängt upp på balkongräcket, i badrummet och i diskhon saker, men inget kommer torka för det är typ 3 lager och jag åker bort idag.

min ipod gick sönder också för den låg ju förståss på golvet

johanna jag vet att jag lovade att städa och göra fint men nu är det hundra miljoner gånger värre hemma hejdå



mesh

keep up theg good work!!!!



12:40:59


mash

it's a hard knock life



20:40:27


REPORTER

alltså du skulle ju photoboothat ingen kommer troree



viktor

men det skulle väl bara glänst eller nåt

nu efter att ha kommit hem ser jag att det är bucklor i golvet, vattenskada hip hip hurra!!





THUG?