08-09-22 09:25

jag känner för att göra en lista med saker som jag gillar, jag brukar göra såna ibland, dom blir ganska lika.

- asfalt
- gråa huvtröjor
- tighta byxor
- strumpor
- bokstäver
- små lappar
- när amanda skriver IRL
- när amanda skriver PÅ WEBBEN
- havet
- pengar
- stora platta ytor
- fint golv
- golvet/mattan hos amandas farbror
- att ha det städat
- ica maxi i umeå
- bron till gullmarsplan från skanstull
- bron från alvik till kristineberg
- alla broar man åker över när man åker buss till värmdö
- friskväderstorget
- skor
- hiphop
- antony
- vatten
- tatueringar


jag känner att jag behöver ett tema, annars kan man ju go on forever.
tips?

XO XO PILLESNOPP!!!!!!




Anonym

meh du skrev ju typ inte att du gillar Amanda... bara bara när hon skriver saker... inte bra där!



10:21:14


vicke trollfot

men jag gav upp innan jag var klar ju!! dummerjöns!!



10:47:01


Anonym

ok du e förlåten!



13:13:25


vicke lilltroll

ey, tack



13:23:13




THUG?