08-09-22 12:59

alltså alla andra som är tuffa bloggare som jag: läser era föräldrar också eran blogg?
alltså, ni fattar inte hur mycket det håller mig tillbaka.
jag har ett ställe där jag skriver allt och så har jag den här bloggen. tänk om jag kunde skriva allt i den här bloggen. då skulle jag vinna!! jag skulle va bäst i världen, bästa bloggen in da universe. förlåt mama och pappa men jag kan ju inte berätta för er om alla hemska saker jag gör, som typ att tatuera mig, ja, jag har en tatuering på rumpan!! jag är en hemsk son men det gör inget för det är kul så jag tänker inte säga förlåt!!!!! haha *tuff*



Anonym

hahah fint



15:06:22


Benjamin

Det är hemskt. Min mamma och alla hennes arbetskamrater läser min blogg. Så även hennes chef, min chef, min pappa, min pappas sambos döttrar, alla deras vänner, min föredetta chef, mina gamla lärare osvosv.. Och jag som trodde jag hade massa anonyma småflicke-fans.. så är det ett gäng tanter och gubbar, woho!



Jag tycker förövrigt att du ska visa nyss nämnda tatuering på bild för extra uppståndelse!!



Anonym

kan ja väl



17:32:43


agnes

ja, visst äre hemskt! min mamma, pappa, moster, faster you-name-it-släkt, och min hyresvärd! sick! men du. visa tatueringen. berätta allt. allt om hur dålig son du är.





THUG?