08-09-22 10:43

ställen jag vill vara på istället för på mitt jobb just nu:

- i soffan framför tvn i vardagsrummet i mamma och pappas hus i umeå
- i amandas säng
- på något av de sju haven med joar samtidigt som jag kryssar av ett av mina mål med livet, segla de sju haven med joar
- hemma hos torkel (i umeå) på i köket, vardagsrummet eller balkongen
- i kakans kök
- i oskars lägenhet
- i ett hotellrum högt upp i någon höstig och stor stad
- på kolmården
- på junsele djurpark
- i eric asplunds vardagsrum med bob päronsaft
- i köket hemma hos linn på friskväderstorget
- i en bil med mina vänner
- i bores mammas hus
- på charterresa med amanda



Anonym

jag tycker bäst om de som handlar om närhet till mig såklart typ, i mni säng, i kakans kök (kakans kök är liksom himmelriket så det är självfallet), på charterresa med mig



15:04:44


viktor

du skulle ju egentligen vara med på typ alla men de skulle bli så töntigt att skriva. mina favoriter just nu är:



- soffan i umeå

- sju haven

- eric asplund

- kolmården

- charterresa



johnny "torkel" bengtsson

jag skulle också vilja vara i mitt hus nu. och kanske med joar på haven och det



17:29:28




THUG?