08-09-28 10:33

oj igår drömde jag två riktigt läckra drömmar.

en var en jättejättebra dröm och den andra var en skitläskig mardröm

DRÖM 1

jag var i umeå och vaknade för att gå till skolan!! grundskolan, så himla fint åå. skulle gå i högstadiet. jag tog väldigt god tid på mig och valde ut kläder väldigt noga. jag tror att jag drömde om två morgonar och inga dagar, ganska knäppt. för ja valde kläder två gånger. kommer inte riktigt ihåg vad jag valde. iallafall ja det blev ju ingen skola på morgon nummer ett för jag vet inte varför, ett hopp i drömmen eller nåt. och på morgon nummer två så missade jag första lektionen för jag tog så god tid på mig på morgonen och så såg jag på schemat att nästa lektion var typ klockan 15!! så jävla hemskt det var. där dog den fasansfulla lurdrömmen!


DRÖM 2

dröm två var också i umeå och jag tror att det var folk jag kände där och folk jag inte kände så bra. jag träffade människorna på någon parkeringsplats sen gick vi hem till någon i någons lägenhet. iallafall så ser jag mina armar är helt blåsiga typ, iallafall höger överarm så jag ba shit kolla christian, men man ser typ nget för det är mörker så jag går in på toaletten! SÅ SERJ AG ATT DET ÄR BLÅSOR PÅ HELA ARMARNA OCH EN JÄTTESTOR PÅ MIN ARM, eller i början är dom inte så stora MEN DO MBLIR STÖRRE OCH STÖRRE Å SEN SERJ AG PÅ BENEN Å MAGEN Å ÖVERALLT JAG BA SHIIIT ÅÅÅ ÅÅ börjar gråta jättemycket sen jag ba vad händer ska dom växa å växa å en var skitstor på vänster arm så den blev så stor så den gick sönder å de flög BLOD ÖÖVERALLT jag börjar gråta hur mycket som helst för jag får panik å ba RING MIN MAMMA RING MIN MAMMA så lyckas jag göra det men det är så jävla dålig teckning så man hör iingenting å de gör mig ännu mer panikslagen. så börjar ja typ trycka på nåra blåsor så de kommer blod men panikar i allt. helt plötsligt kommer det in nån jävla shonne med en spruta i mnnen å en i handen å börjar hetstrycka in den ivarenda jävla blåsa å jag ba blir sur på han å panik å gråter sen vakna jag. då va klockan typ 03 haha




Benjamin

Hahahahaha



asirri

stackars lilla sak



16:35:13




THUG?