09-03-12 20:49

för att komma igång med min läckra bloggeria så kan jag ju börja med att publicera lite från min graciösa skunkdagbok, lite sådär hjälp, en putt i ryggen eller nåt.

säg åt alla era kompisar att bli stammisar igen

dagen jag kom hem till umeå:


jag har inte sovit något alls på tågresan, eller jo, jag sov en timme i början sen kom någon jävla familj å sa att jag satt på deras plats. jag började gilla familjen först för deras barn var så jävla fint och det kollade på pippi så jag också kunde kolla på pippi. men pappan såg så jävla sur och fet ut och snusade så mycket, och så hånglade dom hela tiden, pappan och mamman, va fan liksom. mitt framför mig, mitt i natten, när jag försöker sova. han var så jävla kåt. det var så jävla äckligt.

nyss har jag tittat på andra avsnittet av flight of the conchords och romper stomper.

och nu lyssnar jag på broder daniel. ska kanske slänga ut alla datorer ur mitt rum och sånt idag så jag kan fortsätta måla och ställa in alla mina kläder.

ps. fan jag tror att tatueringen börjar bli skorpig. fan om den fuckar ur, det skulle ju suga! '


OBS:::: viktigt i bloggvärlden är ju att visa bilder på sig själv, annars kommer man ju ingenstans alls så jag lägger in en bild där jag är jävligt snygg helt enkelt:


jag och mitt punkband jacques six



David

VAFAN DU FÅR JU SKRIVA MINUS DAVID OCKSÅ, VIKTOR!!





THUG?